جبهه مقاومت پیروز میدان است

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه معادله حق علیه باطل حق همواره پیروز است و آنجایی که ندای مظلوم باشد حق است، گفت: جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی پیروز میدان است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با اشاره به اینکه آمار شهدا در غزه به مرز ۱۵ هزار نفر رسید، اظهارداشت: رژیم جعلی صهیونیستی پای بحث آتش بس موقت آمد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه در طوفان الاقصی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسرائیل ضربه فنی شد، افزود: رژیم صهیونیستی غزه را با خاک یکسان کرد اما نتوانست از استقامت مردم آن بکاهد و تنها دستاورد آن در جنگ ۴۵ روزه با غزه کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و مظلوم بوده است.

وی با بیان اینکه کابینه نتانیاهو باید آماده مرگ سیاسی خود باشد، گفت: چرا که فریاد شهرک‌نشینان صهیونیستی برای آزادی کسانی که در اسارت حماس هستند این است که نتانیاهو باید برود و این ذلت را خداوند برای آنها مقدر کرده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حماس، جبهه مقاومت و انصارالله یمن تقویت می‌شود، عنوان کرد: امروز همه ملت‌های دنیا علیه ظلم بی‌سابقه اسرائیل و دفاع از مظلومیت غزه بسیج شدند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت پیروز میدان است، اظهارکرد: قطعاً این معادله حق و باطل هست و آنجایی که ندای مظلومیت باشد حق است که همراه با حماس و جبهه مقاومت است .

کد خبر 1735506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha