استقامت عامل عزت و سربلندی امت ها است

مظفر با اشاره به استقامت و پایداری رزمندگان حماس گفت: استقامت عامل عزت و سربلندی امت ها و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین مظفر (۴ آذر) در  یادواره شهدای جهادکشاورزی استان مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه سنگر سازان بی سنگر، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بزرگ و الگویی برای همه آزادی خواهان و آزاد اندیشان جهان بود که آثار و برکات آن را امروز در جبهه مقاومت می بینیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پایداری رمز شرافت و عزت هر ملت است، افزود: مجاهدان در راه حق با استقامت و جانفشانی و فداکاری ایران اسلامی را به اوج قله های عزت و شرف رساندند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رسیدن به عزت و سربلندی جز استقامت و پایداری راهی ندارد، ادامه داد: این استقامت ها بود که کشور ما را در نظام اسلامی مقتدر کرد و اگر اینها در جامعه بشری وجود نداشت، تمام مساجد و مراکز عبادت منهدم و نابود می شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و مقابله با رژیم شاهنشاهی و همچنین ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی باعث شد فرزندان زیادی فداکاری کرده و جان خود را تقدیم انقلاب کنند، ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت همین رشادت ها و ایستادگی ها امروز در اوج عزت و اقتدار است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه افتخار یک ملت به رویدادهایی است که در سایه این رویدادها، ملت و کشور را از ذلت به عزت می‌رساند، خاطر نشان کرد: امروز ما هر چه داریم به برکت ایثارگران و از خود گذشتگی بزگ مردان و مجاهدان راه خداست که با ایثار و از خود گذشتگی انقلابی عظیم را به پیروزی رسانند.

 مظفر با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره ها و محافل شهدا تاکید کرد: ما باید همواره راه شهدا را ادامه داده و یاد شهدا را گرامی بداریم چرا که امنیت و آرامش امروز ما به برکت از خود گذشتگی و خون پاک این عزیزان است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت وجود شهیدان ایران به نقطه‌ای نورانی در جغرافیای زمین مبدل شده‌است، اظهار کرد: این سرزمین و ملت ولایتمدار محل امید و آرزوی انسان‌های حق‌گرا شده اند و بسیاری از آزادی خواهان جهان با تاسی به این انقلاب در مسیر مبارزه با ظلم و مستکبران زمانه گام نهادند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا فرزندان خود را در راه حق و عزت و اقتدار این مرز و بوم و آرامش و امنیت ما فدا کردند و ما باید بدانیم که شهیدان برای کسب نام و مسائل مادی به شهادت نرسیدند؛ آنان برای نام خدا و حراست از آرمان‌های الهی و وحیانی و نظام الهی و همچنین حراست از ولایت فقیه جان خود را از فدا کردند.

عضو تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش به رشادت و ایثار رزمندگان حماس نیز اشاره کرد و گفت: مردم حماس با استقامت و پایداری توانستند در مقابل رژیم پر قدرت استکبار بایستند و پیرو شوند و آنها را این چنین سرافکنده کنند.

مظفر در پایان با تاکید بر اینکه عزت و سربلندی در سایه فداکاری و حضور در صحنه و استقامت رقم می‌خورد، گفت: ملتی که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنند، باید با مقاومت و نفوذناپذیری، مقابل هجمه‌های دشمن عقب‌نشینی نکنند.

وی با اشاره به اینکه استقامت و پایداری در راه حق  در کشور ما رواج پیدا کرده است، ادامه داد: این استقامت، فشار از سوی جبهه استکبار را خنثی کرده است.

کد خبر 1735522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha