کانون مسجدی در جنوب کرمان نمایشی با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار می کند

مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی پیش از این کانون حضرت رقیه (س) میزبان تئاتر بچه های مسجد بوده و گروه نمایش آن شکل گرفته و همچنین دارای استعدادهای هنری در این زمینه است بنابراین اجرای نمایش پاپ پادشاه به این کانون محول شده است.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های هفته کتاب مساجد جنوب کرمان، اجرای نمایش با موضوع کتاب و کتابخوانی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در این راستا قرار است با مشارکت بچه مسجدی های کانون حضرت رقیه (س) اسفندقه نمایش پاپ پادشاه اجرا شود.

وی ابراز کرد: به منظور اجرای هر چه بهتر این نمایش، کارگاه آموزشی با حضور مربی تئاتر برای بچه مسجدی های این کانون در حال برگزاری است.

خوبی زاده خاطرنشان کرد: یکی از راه های ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، استفاده از ابزار هنر است که ما قصد داریم با استفاده از هنر نمایش این مهم را محقق کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) یکی از کانون های روستایی و شاخص مساجد جنوب کرمان است.

وی یادآور شد: از آنجایی پیش از این کانون حضرت رقیه (س) میزبان تئاتر بچه های مسجد بوده و گروه نمایش آن شکل گرفته و همچنین دارای استعدادهای هنری در این زمینه است بنابراین اجرای نمایش پاپ پادشاه به این کانون محول شده است.

کد خبر 1735542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha