بازدید از کتابخانه های شاخص کانون های مساجد جنوب کرمان

مجید خوبی زاده گفت: یکی از برنامه های انجام شده در هفته کتاب و کتابخوانی بازدید از کتابخانه های شاخص کانون های مساجد جنوب کرمان است.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های انجام شده در هفته کتاب و کتابخوانی بازدید از کتابخانه های شاخص کانون های مساجد جنوب کرمان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در این بازدیدها وضعیت کتابخانه ها به لحاظ موقعیت فیزیکی، تجهیزات و سایر مشکلات بررسی شد.

وی بیان کرد: همچنین در راستای بازدید از کتابخانه های شاخص کانون های مساجد جنوب کرمان، اطلاعات این کتابخانه ها در سامانه بچه های مسجد بروزرسانی شد.

خوبی زاده ابراز کرد: در بازدیدهای انجام شده کتابدارانی که دیگر با کتابخانه های کانون های مساجد همکاری نداشتند، جایگزین آنها کتابدار معرفی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: علاوه بر این در بازدید از کتابخانه های شاخص کانون های مساجد جنوب کرمان بر لزوم اجرای طرح پالایش کتاب تاکید شد.

وی یادآور شد: این طرح با هدف خارج کردن کتاب‌های فرسوده و بلا استفاده از کتابخانه‌های مساجد و جایگزین سازی کتاب‌های جدید و مورد نیاز مخاطبین اجرا می‌شود.

کد خبر 1735551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha