دشمن نقشه بی‌بندوباری و ترویج بی‌حجابی را در سر می‌پروراند

حجت الاسلام عالی با اشاره به اینکه تمرکز دشمن بر مسئله حجاب است، گفت: دشمن نقشه بی بندوباری و ترویج بی حجابی را در سر می پروراند.

به گزارش خبرنگار شبستان از استان فارس، حجت الاسلام مسعود عالی در آیین سوگواری ایام فاطمیه که در حسینیه ابوفاضل شهر لامرد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که به پیوندهای مقدس حمله کند و بی اخلاقی و بی دینی را در جامعه رواج و این پیوندهای محبوب و مقدس را به شدت مورد هدف قرار دهد.

وی، با بیان اینکه گسسته شدن پیوند خانواده و امام دو پیوندی است که شیطان دنبال می کند تصریح کرد: اگر پیوندی که بین مومن و ولی خدا باشد از بین برود دیگر کسی نیست که بشریت را هدایت و در مسیر مستقیم قرار دهد.

این خطیب توانا با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب های آخرالزمانی مانند زیادشدن طلاق، شکسته شدن حرمت ها، خردشدن حرمت والدین توسط فرزندان و بالعکس، شباهت زنان به مردان و بالعکس، رواج همجنسگرایی و... از آسیب های تربیت است که اهلبیت(ع) در این زمینه به ما هشدار داده که در آخرالزمان این اتفاقات نامیمون می افتد، تصریح کرد: این امرو توسط انسان های شیطان صفت مانند صهیونیست ها در حال ترویج است.

سخنران مراسم بزرگداشت حضرت زهرا (س) در شهر لامرد افزود: نقشه ای که صهیونیست ها برای غیراز یهود دارند این است که فقط خودشان را آدم  به حساب می آورند و بقیه افراد را حیوان می نامند که در قرآن نیز به این مهم اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه در کتاب تلموت از زبان صهیونیست ها نیز آمده که ما نژاد برتر هستیم و افراد دیگر غیر از یهود انسان نیستند، گفت: آنها معتقدند باید غیر یهودیان را نه با شمشیر بلکه با سنگ از بین برد.

حجت الاسلام عالی به کتاب پروتکل بزرگان صهیون یا پروتکل بزرگان یهود که سندی جعلی و یهود ستیزانه است اشاره کرد و گفت: در این کتاب آمده که یهودیان به عنوان توطئه‌گران در سطح جهانی هستند و برای مدیریت جهان برنامه دارند از جمله اینکه ا خانواده های غیریهود در مسیر پاکدامنی نباشند و زن را به بی عفتی بکشانند.

وی افزود: روپرمرداک، غول رسانه ای غرب و سلطان شیاطین نیز که ثروتش نجومی و بسیاری از شبکه های تلویزیون جهانی از آن اوست و بیش از ۱۰۰روزنامه پرتیراژ نیز صاحب است در مصاحبه ای نقشه شومی که برای ایران و جهان دارد را بازگو می کند و می گوید تا سال ۲۰۲۰ مردان ایران، زنان خود را به نمایش بگذارند و البته دشمن تا حدودی نیز موفق بوده است.

حجت الاسلام عالی تصریح کرد: دشمن نقشه بی بندوباری و ترویج بی حجابی را در سر می پروراند اما غیرت و مردانگی ایرانیان را هنوز ندیده است، زیرا مردان ایرانی در تاریخ نشان داده اند که غیرت دارند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز دشمن بر مسئله حجاب است چرا که مهم ترین نماد فرهنگی غرب بی حجابی است و این تابلو و پرچم است.

حجت الاسلام عالی با بیان این مطلب که حجاب نماد فرهنگ دینی است افزود: زن محجبه با حجابش علاوه بر پوشش، یک فرهنگ را دنبال می کند و نباید ساده لوحانه به آن نگاه کرد و باید به این سنگر توجه جدی داشت.

 او با اشاره به ترفندهای دشمن همچون انقلاب الجزایر اشاره کرد و گفت: آنها بر این مسئله واقفند که وقتی یک دختر الجزایری بدون پوشش مناسب به خیابان می آمد همانند این بود که فرانسوی ها یک سنگر را فتح می کردند و تا جایی که الجزایر را تسخیر و مستعمره خود کردند.

وی تاکید کرد: رضاخان یک فرد بی سواد بود که در سال ۱۳۱۴ با سفر به ترکیه و بازدید از کارخانجات و پیشرفت های این کشور و... عامل پیشرفت ترکیه را بی حجابی دانست و سه اقدام نازیبای کشف حجاب، برداشتن عمامه از سر روحانیون و تعطیلی مراسمات عزای سیدالشهدا(ع) را انجام داد که این کار احمقانه ای بود.

حجت الاسلام عالی با بیان اینکه عریان نمایی در غرب به یک ویترین و به نفع مردان حریص و نظام سرمایه داری برای فروش کالاهای خود تبدیل شده است، تصریح کرد: جهان امروز زن را به عنوان کالا و یک نماد نگریسته و به عنوان سومین تجارت پرسود جهان مطرح است.

وی با اشاره به اینکه نظام سرمایه داری و غرب به دنبال این است که شیرزنان ایرانی که فرزندانی همچون شهید سلیمانی ها، باکری ها، همت ها و... را تربیت کرده دیگر در خود نبیند، تاکید کرد: باید به نظام خانواده بر اساس ملاک و معیارهای اسلامی توجه بیشتر داشت تا شاهد فروپاشی خانواده ها نباشیم. خبرنگار/محمود صابری زاده

کد خبر 1735599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha