تفکر بسیجی؛ بهترین راهبرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

سردار میرشکار به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تحقق و پیاده سازی منویات رهبری باید مورد توجه اقشار مختلف بسیج باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار علیجان میرشکار- از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در همایش بسیجیان حوزه صفین و حوزه حضرت زهرا(س) آمل که در مسجد ولیعصر(عج) شهر بابکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ادای احترام به مقام شامخ ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان با بیان اینکه بسیج مستضعفین عنوانی است که امام خمینی(ره) هدفمند نام گذاری نمودند چراکه مستضعفین در برابر مستکبرین می ایستند، اظهار کرد: یکی از فرازهای دعای عرفه امام حسین(ع) در شکرگذاری هایش این که شکر خدا را به جای می آورد به جهت اینکه حیاتش در مقط حیات رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شکل گیری اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه حیات ما در حیات امامین انقلاب اسلامی شکل گرفت باید شاکر خداوند متعال باشیم، افزود:  خداوند متعال را شاکریم که ۶۰سال پیش امام خمینی(ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برآمدند و تبعید شدند و راهپیمایی روز قدس در ایران اسلامی و دیگر کشورهای دنیا شکل گرفت.

سردار میرشکار با بیان اینکه مردم دنیا حمایت از مردم فلسطین را از ایرانیان الگو گرفتند، گفت: بن مایه حرکت حمایت از مظلوم از تفکر بسیجی نشات می گیرد.

وی با بیان اینکه  زمانی که مبارزه ایرانیان از استبداد ستیزی به استکبار ستیزی رسید، دشمن بحث جاسوسی ها را شکل داد و دانشجویان و دانش آموزان لانه جاسوسی را ۱۳آبان تسخیر کردند، ادامه داد: امام خمینی(ره) در ادامه سیاست استکبار ستیزی ملت ایران ۵آذر ماه فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را دادند.

سردار میرشکار به میدان داری بسیج در تمامی میدان ها، گفت: بسیج در میدان های دفاع مقدس، دفاع از حرم و ... خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه عملکرد بسیج و بسیجیان بازدارنده است، افزود: دشمن از تفکر بسیجی می هراسد. نمی تواند نگاه چپ به ایران اسلامی داشته باشد.

سردار میرشکار به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در تیرماه سال ۶۷ اشاره کرد و ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) بعد از پایان جنگ تحمیلی، فرمان تشکیل بسیج طلاب و دانشجو توسط امام خمینی(ره) داده شد چراکه جبهه از خاکریز خاکی باید به حوزه و دانشگاه بیاید. حوزه و دانشگاه باید در عرصه های علمی، سیاسی، اقتصادی و ... ورود کند تا گفتمان امام راحل فراگیر شود.

وی با بیان اینکه اگر به لطف خداوند متعال به دستاوردهای علمی رسیدیم آنجا قطعا بسیج ورود کرد، گفت: شهید احمدی روشن دانشمند هسته ای، شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران و ...نمونه هایی از شهدا هستند که تداوم بخش تفکر بسیجی امام راحل بوده اند.

سردار میرشکار به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:بسیجیان باید زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به دنبال شکل گیری تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: برای تحقق این مهم باید اذهان آماده شود. نظیر همه گیر شدن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در کشورهای مختلف دنیا! چراغ حمایت از غزه توسط ایرانیان روشن شد و دنیا به حقانیت گفتمان ایران اسلامی برای غاصب بودن اسرائیل کودک کش پی برده است.

سردار میرشکار با بیان اینکه تحقق و پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید مورد توجه اقشار مختلف بسیج باشد، گفت: گفتمان مقاومتی باید توسط بسیج در رسانه تبیین شود.

وی با بیان اینکه رسانه مردم مظلوم غزه باید تقویت شود تا جای مستضعف و مستکبر جابه جا نشود، افزود: رسانه همردیف موشک نقطه زن باید داشته باشیم تا جنایات اسرائیل به دنیا معرفی شود.

سردار میرشکار با بیان اینکه گنبد آهنین سیاسی حاکم برجهان باید شکسته شود سازمان های حقوق بشر، امنیت و ... با پول مستضعفین اداره می شوند اما یک گام برای دفاع از مردم مظلوم غزه برنداشتند، گفت: شکل گیری حلقه سوم زنجیره پنجگانه مورد نظر رهبری شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی نیازمند جهانی شدن گفتمان ایران اسلامی مبنی بر استکبار ستیزی است.  

کد خبر 1735643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha