رسانه‌ها در انتخاب تیتر برای اخبار دقت بیشتری داشته باشند

آل‌هاشم گفت: رسانه‌ها در تبیین اخبار و انتخاب تیتر برای اخبار مختلف دقت بیشتری داشته باشند تا هنگام انتشار در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در یکصد و پانزدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان خواستار همکاری و تلاش ویژه تمامی دستگاهها و نهادهای استان برای برگزاری باشکوه کنگره ده هزار شهید استان شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در فرصت باقیمانده همه‌ی دست‌اندرکاران کنگره از تمام توان خود برای برگزاری باشکوه و منظم این رویداد عظیم بهره گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه رسانه‌ها به بهره‌گیری صحیح و علمی و اصولی  از اصطلاحات در تیترها شد و گفت: مطبوعات و رسانه‌ها  در تبیین اخبار و انتخاب تیتر برای اخبار مختلف دقت بیشتری داشته باشند تا هنگام انتشار در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی نشود.

همچنین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که در دانشگاه تبریز برگزار شد، نصرالله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز به ارائه گزارش کوتاهی در رابطه با دانشگاه تبریز پرداخت و در ادامه دکتر ایزدی جیران نویسنده کتاب "مردمشناسی محلات حاشیه نشین تبریز؛ ‌ظرفیت‌ها و چالش‌ها " توضیحاتی را در مورد این کتاب ارائه داد که این مطالب مورد بررسی و بحث اعضای شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت.

گفتنی است، رونمایی از پوستر "سرود ولایت" ویژه دیدار مردم آذربایجان در 29 بهمن با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های یکصد و پانزدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بود.

کد خبر 1735733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha