«هنر» اثرگذارترین زبان برای احیای ارزش های دفاع مقدس

فلاحی از زبان هنر به عنوان تأثیرگذارترین زبان یاد کرد و احیای ارزش های دفاع مقدس در قالب ادبیات و انعکاس آن به زبان هنر و شناسایی و پرورش استعداد شعری جوان دفاع مقدس را مهم توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی شامگاه (۵ آذر) در آیین اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت و افق های روشن ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه شعرخوانی و خلق آثار هنری از راه های نشر فرهنگ دفاع مقدس است، گریزی به سخنان مقام معظم رهبری زد و گفت: هنرمندان امانت دار بوده و باید این امانت را حفظ کرده و منتقل کنند.

وی با اشاره به این مهم که باید با کمک یکدیگر در زمینه نشر فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس تلاش شود، افزود: فرهنگ غنی و اثربخشی که همه ما در ایران اسلامی مدیون این دفاع مقدس و خون پاکی که به پای نهال انقلاب ریخته و آن را به درخت تنومندی تبدیل کرده است، هستیم و باید روحیه ایثارگری، شهادت، شهامت و اخلاص جوانان دوران دفاع مقدس به جوانان نسل امروزی منتقل شود.

سرهنگ فلاحی با اشاره به اختتامیه چهاردهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت که با همکاری حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد و سازمان بسیج هنرمندان برگزار شده است، کمک به جریان سازی ادبیات دفاع مقدس و تقویت شعر پایداری، گفتمان سازی فرهنگ دفاع مقدس، تبیین ارزش های دفاع مقدس را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی از زبان هنر به عنوان تأثیرگذارترین زبان یاد کرد و احیای ارزش های دفاع مقدس در قالب ادبیات و انعکاس آن به زبان هنر و شناسایی و پرورش استعداد شعری جوان دفاع مقدس را از دیگر اهداف پیش رو اعلام کرد.

کد خبر 1735765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha