ورزش، تحصیل و تهذیب نفس سه ویژگی مهم برای رشد و بالندگی جوانان است

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه ورزش، تحصیل و تهذیب نفس سه ویژگی مهم برای رشد و بالندگی جوانان است، گفت: جوانان با بهره مندی از فرصت جوانی و الگوگیری سبک زندگی اهل بیت(ع) باید تلاش کنند مسیر رشد و کمال را بپیمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۷آذر)، در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه معارف اسلامی شهید مطهری به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهارداشت: ویژگی دانش آموز دبیرستان معارف این است که در عین اینکه درس خوان و علمی هستند،   بسیجی و هیئتی و مکتبی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در دبیرستان معارف چه گنجینه ها و سرمایه هایی رشد کردند و به بالندگی رسیدند، افزود:داشتن روحیه بسیجی و هیئتی و روحیه مکتبی بودن سبب رشد و بالندگی این دانش آموزان شد و امروز در عرصه های مختلف در حال خدمت رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم عاقبت بخیر شویم و در مسیر رشد و کمال قدم برداریم، نباید مکتب اهل بیت(ع) را فراموش کرد.

حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: در کنار رشد علمی به رشد اخلاقی و کسب معنویت باید توجه داشت چراکه این دو در کنار هم سبب موفقیت دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه ورزش، تحصیل و تهذیب سه ویژگی مورد تاکید حضرت آقا به جوانان است، گفت: این سه ویژگی مهم برای پیمودن مراحل رشد و رسیدن به کمال است که همواره مورد تاکید است و دانش آموزان نباید از این سه ویژگی غافل شوند.

وی اظهار کرد: باید از فرصت جوانی برای کسب علم و دانش و تهذیب نفس و خودسازی استفاده کرد.

کد خبر 1736012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha