پنجمین اثر شاعر آستارایی رونمایی شد

پنجمین کتاب شعر یاشار صلاحی شاعر آستارایی با عنوان« هیچ رفتنی ناگهانی نیست» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین رونمایی از پنجمین کتاب شعر یاشار صلاحی شاعر آستارایی با عنوان« هیچ رفتنی ناگهانی نیست» امروز(سه‌شنبه، ۷ آذر) با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و جمعی از مسئولین محلی در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

پنجمین اثر شاعر آستارایی رونمایی شد

این مجموعه شعر دارای ۴۰ صفحه بوده و مشتمل بر ۳۳ شعر سپید می‌باشد که توسط انتشارات سپید قلم در شمارگان ۵۰۰ نسخه و در قطع رقعی به چاپ رسیده و در بازار کتاب موجود است.

از شاعر جوان آستارایی بیش از آثاری همچون «پشه‌ها ‌عاشق می‌شوند»، «پاها که همیشه برای رفتن نیستند»، «مبادا دخترم شبیه تو بخندد» و «هیچکس به پیشوازم نیامد» به چاپ رسیده بود.

پنجمین اثر شاعر آستارایی رونمایی شد

در این آیین که به همت کانون بسیج هنرمندان، موسسه مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، شاعرانی همچون اکبر اکسیر پدر شعر فرانوی ایران، کیوان رادفر، منصور سفیدگر، روح‌اله دنیادیده، ترلان یاسمنی و محمد بخششی به قرائت آخرین سروده‌های خود پرداختند.

پنجمین اثر شاعر آستارایی رونمایی شد

گفتنی است، یاشار صلاحی متولد ۱۳۶۵ در آستارا شاعر، نویسنده، روزنامه‌نگار و عضوانجمن حرفه‌ای شاعران و نویسندگان ایران است.

کد خبر 1736133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha