حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه های دشمن را خنثی می کند

حجت الاسلام علی کریمی گفت: حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات نقشه های دشمن را مخدوش و خنثی می کند این خیلی مهم است مردم ما همیشه در صحنه های مختلف حضور پیدا کنند، این را دشمن به خوبی می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۰ آذر ماه) حجت الاسلام علی کریمی در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با اشاره به شهادت آیت الله مدرس در سال ۱۳۱۶ و روز مجلس شورای اسلامی، گفت: امام راحل بارها اسم شهید مدرس را می آورند، مگر خصوصیت آیت الله مدرس چه بود؟.

امام جمعه آسمینون افزود: مدرس خصوصیت عمده اش این بود که هیچ تهدید، تطمیع و فریبکاری در او اثر نمی کرد و یکی از اصلی ترین شاخصه آیت الله مدرس در کسوت نماینده، اهمیت و توجه ویژه ای به نقش و جایگاه مردم داشت و وکیل مردم بود.

وی بیان کرد: مجلس ما باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی و زیاده خواهی ها، مرعوب کردن ها و تطمیع کردن های قدرتمندان جهانی بایستد و مصالح کشور و ملت را محاسبه کند و به دنبال آن برود.


حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی حساس ترین و موثرترین نهاد قانونی کشور است، اگر نماینده ای بی علاقه به انقلاب و کشور و بی اعتماد به قانون اساسی به مجلس راه پیدا کند که مصالح کشور برایش مهم نباشد، دشمنی استکبار جهانی را نفهمد چنین نماینده ای مجلس و کشور را به نابودی می کشاند.

خطیب نماز جمعه آسمینون اظهار کرد: مهم ترین شاخصه یک نماینده متدین، کارآمد، دلسوز، شجاع، مردمی بودن و داشتن روحیه خدمت به خلق می باشد.

وی یادآور شد: حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات نقشه های دشمن را مخدوش و خنثی می کند این خیلی مهم است مردم ما همیشه در صحنه های مختلف حضور پیدا کنند، این را دشمن به خوبی می داند.


حجت الاسلام کریمی با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی تصریح کرد: قانون اساسی ما یکی از مترقی ترین قانون های اساسی دنیا است.

امام جمعه آسمینون به روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشجو مؤذن جامعه است وقتی خواب بماند مردم هم خواب می مانند تعبیر عجیبی است چرا که دانشجو می تواند بیدار کننده و گفتمان ساز باشند بنابراین دانشجویان به عنوان مؤذنین جامعه وظیفه سنگینی را در راستای شکل گیری مراحل بعدی انقلاب که همان تمدن نوین اسلامی است، بر دوش دارند.

وی ضمن سفارش به تقوا، خاطرنشان کرد: تقوای الهی یعنی خدا دوستی، خدا محوری، خدا جویی و با خدا بودن، تقوا الهی یعنی آنچه خدا امر کرده را انجام دهیم و از آنچه که نهی کرده، دوری کنیم.

حجت الاسلام کریمی عنوان کرد: نماز ستون، اساس و بنیان دین است بنابراین وقتی جهنمیان را می آورند و می پرسند شما چه کرده بودید؟ می گویند ما اهل نماز نبودیم.

خطیب جمعه آسمینون یادآور شد: مسئله نماز بسیار جدی و مهم است، نماز سکوی پرتاب است، نماز غفلت دنیا را از بین می برد، ارتباط بنده را با خدا وصل می کند و قدرت اندیشه و تفکر به انسان می دهد.

کد خبر 1736479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha