اتحاد مسلمانان در دفاع از فلسطین موجب بیداری جهان شد

ماموستا رستمی گفت: اتحاد و همدلی مسلمانان در دفاع از فلسطین موجب بیداری جهان در برابر ظلم رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه  سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دین مبین اسلام به عنوان دین  رحمت و مهربانی اظهار کرد: اگر معنویت در قلب‌ها جاری باشد قلب روشن خواهد ماند.

وی با اشاره به اتحاد و همبستگی مردم کردستان افزود: کردستان سرزمین وحدت و برادری است و شیعه و سنی در این استان در طول تاریخ نشان داده‌اند که برای دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی در کنار هم خواهند ماند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز می‌بینیم که چگونه اتحاد مسلمانان در دفاع از فلسطین موجب بیداری جهان در برابر ظلم و ستمی رژیم صهیونیستی شده و مقاومت مردم فلسطین نیز رژیم صهیونیستی را به عقب راند.

ماموستا رستمی یکی از افتخارات ایران اسلامی را نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: امروز نیروی دریایی بازوی پرتوانی در تامین امنیت کشور به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در راس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرزندی از این آب و خاک قرار دارد که مورد اعتماد مقام معظم رهبری است و این برای همه ما مایه افتخار است.

امام جمعه سنندج همچنین بر لزوم توجه مسوولان به وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد و اذعان داشت: جوانان تحصیلکرده استان کردستان نیازمند فراهم کردن زمینه های شغل هستند و باید مسوولان بتوانند از ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان برای توسعه بهره ببرند.

کد خبر 1736541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha