واگذاری امور به تشکل‌ها از مهم‌ترین رویکردهای حوزه گردشگری در برنامه هفتم است

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حوزه گردشگری را یکی از نقاط قوت برنامه هفتم توسعه کشور دانست و واگذاری امور به تشکل‌های را یکی از مهم‌ترین رویکردهای حوزه گردشگری در برنامه هفتم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی اصغر شالبافیان، ظهر جمعه در جلسه با تشکل‌های گردشگری و مدیران اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی بیان کرد: حوزه گردشگری یکی از نقاط قوت برنامه هفتم توسعه کشور است، واگذاری امور به تشکل‌های یکی از مهم‌ترین رویکردهای حوزه گردشگری در برنامه هفتم است. تاکید ما بر این است که امور امور اجرایی حوزه گردشگری را به خودشان واگذار کنیم.

وی ادامه داد: همدلی و همراهی بخش دولتی و خصوصی در استان خراسان رضوی در کشور برجسته است و با توجه به شرایط مشهد اگر این همدلی و همراهی نبود مدیریت اسکان و پذیرایی از میلیون‌ها زائر و گردشگری سخت می‌شد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: در برنامه هفتم تفویض اختیار و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از احکام برنامه هفتم توسعه کشور در حوزه گردشگری است.

واگذاری امور به تشکل‌ها از مهم‌ترین رویکردهای حوزه گردشگری در برنامه هفتم است

خراسان رضوی پیشتاز در راه‌اندازی تشکل‌های گردشگری

سیدجواد موسوی، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در این جلسه گفت: براساس قانون برنامه ششم توسعه خراسان رضوی جزو استان‌های پیشتاز در راه‌اندازی تشکل‌های گردشگری بوده و تاکنون ۱۰ تشکل گردشگری تشکیل و فعال است.

هم‌چنین در ادامه این جلسه احمد دیناری معاون سرمایه‌گذاری و یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی چالش‌های پیش روی حوزه کاری خود را مطرح کردند.

پایان پیام/

کد خبر 1736560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha