فلسفه سپاه دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف نظام اسلامی است

سرهنگ محمودی گفت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف نظام اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار علی محمودی ظهر امروز(شنبه، ۱۱ آذر) در آیین تکریم و معارفه فرمانده گردان امام حسین(ع) این شهرستان که در محل سالن همایش سپاه برگزار شد،اظهارکرد: امام حسین(ع) الگوی کامل و جاودانه برای پاسداران ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان‌اینکه فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف نظام اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن است، افزود: بسیجیان و سپاهیان این مرز و بوم در پاسداری از آرمان‌های انقلاب و حراست از کیان ایران اسلامی آماده جانفشانی‌اند و این را بارها به اثبات رسانده‌اند.

فلسفه سپاه دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف نظام اسلامی است

وی با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای مردم‌دار و مردم‌یار است، تصریح‌کرد: مدال قهرمانی سپاه این است که در طول سال‌های گذشته از عمر پربرکت انقلاب؛ مدافع انقلاب بوده و در راستای پاسداری از ارزش‌های اسلامی و کیان کشور لحظه‌ای کوتاه نکرده و شهدای زیادی را در این راه تقدیم کرده و همواره در مسیر ولایت بوده است.

سرهنگ محمودی با اشاره به صدور تفکر انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف،گفت: مسئولین ما اگر تفکر بسیجی داشته باشند نیاز نیست در هر جا که در تنگنا گیر کردیم بسیج را به عنوان نیروی آماده ورود بدهیم، تفکر بسیجی مسئولین باعث می‌شود زیرمجموعه همه با همین تفکر جلو برویم.

فلسفه سپاه دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف نظام اسلامی است

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶  قدس گیلان با بیان‌اینکه بسیج بن‌بست شکن است، خاطرنشان‌کرد: در اصل ما بن‌بستی نداریم، به فرموده خداوند متعال ما احدی الحسنیین هستیم یعنی چه بمیریم و چه کشته شویم در هر صورت پیروز هستم و این است که دشمن از فرهنگ مقاومت می‌ترسد.

گفتنی است، در پایان این آیین که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از اعضای شورای تامین برگزار شد در پایان با تقدیر از زحمات سرهنگ دوم پاسدار سعید نصیریان، سروان پاسدار مجتبی یگانی‌نژاد به عنوان فرمانده جدید گردان امام حسین(ع) آستارا معرفی شد.

کد خبر 1736680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha