وداع دانشجویان با پیکر نخستین شهید مدافع حرم گلستان

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی گرگان امروز (شنبه ۱۱ آذر) در مراسم جداگانه ای از پیکر پاک شهید «غلامعلی تولی»، نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان استقبال و وداع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مراسم استقبال و وداع با پیکر پاک شهید «غلامعلی تولی»، نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان امروز (شنبه ۱۱ آذر) به صورت جداگانه در دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

این مراسم با حضور دانشجویان، کارکنان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

پیکر شهید تولی روز گذشته (جمعه ۱۰ آذر) وارد زادگاهش در شهرستان گالیکش شد و در شهرهای مینودشت، آزادشهر و علی‌آبادکتول مورد استقبال قرار گرفت و شب گذشته مراسم استقبال و وداع با این شهید والامقام در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

مراسم استقبال و تشییع در گنبدکاووس نیز بعدازظهر امروز (شنبه ۱۱ آذر) در محل زندگی خانواده این شهید در دانشکده فنی کوثر و ساعت ۱۶ عصر در گلزار شهدای گمنام شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید غلامعلی تولی در گنبدکاووس، ساعت ۹ صبح فردا (یکشنبه ۱۲ آذر) در معراج الشهدا (از بیمارستان طالقانی تا مسجد قائمیه) برگزار می‌شود و بعد از آن در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر نخستین شهید مدافع حرم، شهید غلامعلی تولی که در (۲۱ اردیبهشت) سال ۱۳۹۲ در سن ۴۵ سالگی در خان طومار سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، بعد از ۱۰ سال توسط گروه تفحص شناسایی و به استان بازگشته است.

کد خبر 1736711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha