رسالت کانون‌های مساجد زمینه‌سازی برای پرورش مومن مجاهد انقلابی است

حجت الاسلام پوریوسفی به ضرورت تلاش برای ایجاد جذابیت‌های فرهنگی و هنری به منظور جذب جوانان و نوجوان به مساجد تاکید کرد و گفت: رسالت کانون‌های مساجد زمینه سازی برای پرورش مومن مجاهد انقلابی با تقویت کارکرد اصیل تربیتی مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی_  دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در نشست مدیران کانون‌های تخصصی خواهران استان گیلان که در مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد، گفت: حفاظت از خانواده و تربیت فرزند مهمترین نقش بانوان است.

وی با اشاره به آفت فعالیت بانوان در عرصه‌های فرهنگی اظهار کرد: حفظ جایگاه خانه و خانواده باید در اولویت فعالیت بانوان باشد و این جایگاه نباید با فعالیت بیرون از خانه دچار آسیب شود.

پوریوسفی افزود: بانوان حتی می توانند در بالاترین سطوح مدیریتی و فرهنگی باشند اما  اولویت حفظ خانواده است که باید مورد توجه باشد.
 
وی در ادامه به ضرورت تلاش برای ایجاد جذابیت‌های فرهنگی و هنری به منظور جذب جوانان و نوجوان به مساجد تاکید کرد و ادامه داد: رسالت کانون‌های مساجد زمینه سازی برای پرورش مومن مجاهد انقلابی با تقویت کارکرد اصیل تربیتی مسجد است.

پوریوسفی همچنین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را سپهر فرهنگی کشور توصیف کرد و گفت: ایجاد کانون‌های تخصصی خواهران باید با هدف تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی و اجرای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری در بستر مسجد طراز اسلامی صورت گیرد.

وی همچنین خواستار شکل گیری ایمان، سلامت گفتاری و رفتاری در جامعه شد و ادامه داد: الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران و تقویت شبکه‌های بانوان در بستر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک اصل مهم است.

رسالت کانون‌های مساجد زمینه‌سازی برای پرورش مومن مجاهد انقلابی است

رسالت کانون‌های مساجد زمینه‌سازی برای پرورش مومن مجاهد انقلابی است

کد خبر 1737013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha