خدمت ۱۱۴ میلیاردی خادمیاران رضوی مازندران به نیازمندان

امامزاده از ارائه خدمات ۱۱۴ میلیارد تومانی به نیازمندان مازندرانی به همت کانون های خدمت رضوی مازندران خبر داد و گفت: این خدمات در ۱۱ ماه گذشته ارائه شد.

محمداسماعیل امامزاده- مدیر کانون های خدمت رضوی استان‌مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، در حاشیه سی و هشتمین نشست دوره‌ای مدیران کانون‌های تخصصی و کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌های استان با دستور کار تربیت خانواده متعالی به میزبانی امامزاده میرحمزه(ع)  میاندورود،  اظهار کرد: ماموریت های یاوران و خادمیاران رضوی برای دستگیری از نیازمندان با رویکرد نهادینه کردن سیره رضوی در جامعه درحال اجراست.
وی افزود: حفظ شان و منزلت افراد نیازمند مهمترین و اصلی‌ترین اولویتی است که در کانون خدمات رضوی با قوت مورد توجه است و تلاش داریم تا با کمک خیران و مردم نوع دوست برای رفع مشکلات اقدام شود.
امامزاده یادآور شد: حدود ۱۱۴ میلیارد تومان طی ۱۱ ماه‌ گذشته توسط کانون‌های خدمت رضوی مازندران در راستای خدمت اجتماعی و فرهنگی به ۵۷۴ هزار نفر نیازمند ارائه شد.
وی گفت: مازندران دارای حدود ۱۵ هزار خادمیار است که از این تعداد ۱۰ هزار نفر فعال هستند  و در ۸۰۰ کانون خدمت رضوی در ۲۲ شهرستان ارائه خدمت می کنند.
امامزاده افزود: از ۸۰۰ کانون خدمت رضوی مازندران، ۵۰۰ کانون محلی و ۳۰۰ کانون تخصصی شامل کانون وقف و نذر، کتاب و کتابخوانی، بهداشت و درمان، مددکاری و مشاوره، خانواده، جوانان و نوجوانان و ... است.
مدیر کانون های خدمت رضوی مازندران یادآور شد: رویکرد این جلسه و نشست تاکید بر تربیت خانواده و تعالی خانواده است که با قوت در دستور کار است.

کد خبر 1737069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha