برگزاری اجلاس یک ماهه نماز در چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام کریمی گفت: اجلاس نماز در استان به مدت یک ماه از ۱۲ آذر آغاز شد و در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد کریمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: این اجلاسیه از روز یکشنبه ۱۲ آذر با برگزاری اجلاس شهرستانی در کیار فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: این برنامه در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و در نهایت اجلاس استانی در شهرکرد پایان‌بخش این اجلاسیه است.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، تجلیل از خادمان نماز را از برنامه‌های این رویداد فرهنگی در استان برشمرد و گفت: در این برنامه علاوه‌بر تجلیل و قدرانی از افرادی که در حوزه ترویج و اشاعه نماز اول وقت مشارکت دارند، کارگاه‌های آموزشی و گفتمان‌سازی و برنامه‌های تبیینی و چهره به چهره برگزار می‌شود.

کریمی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران، ائمه جماعات، معلمان و مدیران مدارس از دیگر برنامه‌های اجلاس نماز استان به شمار می‌رود.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت نقش نماز در تربیت دینی کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: به دلیل نقش مهم نماز در تربیت کودکان و نوجوانان و با توجه به اینمه رهبر معظم اتقلاب بارها تاکید کرده‌اند که پیوندهای حیاتی در یک جامعه خوشبخت و خوش‌فرجام، همچون دوستی، گذشت، مهربانی، همدلی، همدردی و یاری‌رسانی بهب رکت رواج و اقامه نماز استحکام می‌یابد برگزاری اجلاس نماز در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 1737080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha