خطرات ناشی از حضور رژیم صهیونیستی هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد

ماموستا طهماسبی گفت:خطرات ناشی از حضور رژیم صهیونیستی هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد و لذا مقاومت باید از همه‌ی ابزارهای لازم برای استمرار کار خود برخوردار باشد.

ماموستا ملازاهد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هرگز نباید از اهمیت حمایت سیاسی از مردم فلسطین غافل بود،گفت: براساس وعده الهی ظلم و ستم نابود می‌شود، رژیم نسل‌کش صهیونیست نیز نفس‌های آخر خود را می‌کشد امیدواریم هرچه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن این غده سرطانی باشیم.

امام جمعه شهر شروینه بخش کلاشی  افزود: امروز جوانان مقاومتی که همگی در دوران تسلط رژیم صهیونیست بزرگ شده و در اردوگاه‌های رژیم صهیونیست زندگی می‌کنند، با تفکر مقاومت بزرگ شده‌اند. آن ها از زمان تولد تا دوران تحصیل خود در دانشگاه های رژیم صهیونیستی، تحت نظارت صهیونیست‌ها بوده‌اند. این جوانان عرب که در اردوگاه‌های رژیم صهیونیست زندگی می‌کنند، با تلاش و تحمل سختی‌های فراوان، به فرهنگ مقاومت دست یافته و به عنوان نماد مبارزات مردم فلسطین شناخته می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: خطرات ناشی از حضور رژیم صهیونیستی هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد و لذا مقاومت باید از همه‌ی ابزارهای لازم برای استمرار کار خود برخوردار باشد و در این مسیر، همه‌ی ملّت ها و دولت های منطقه و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان وظیفه دارند نیازهای اساسی این ملّت مقاوم را تأمین کنند که بستر اصلی مقاومت،‌ ایستادگی و پایداری ملّت فلسطین است که خود فرزندان غیور و مقاوم را پرورش داده است.

ماموستا طهماسبی اظهار کرد: حفاظت از هویت فلسطینی و پاسداری از همه‌ نشانه‌های این هویتِ بر حق و طبیعی،‌ امری واجب، ضروری و یک جهاد مقدس است. تا وقتی که نام فلسطین، یاد فلسطین و شعله‌ فروزان مقاومت همه‌جانبه‌ این ملت برافراشته بماند، امکان ندارد که پایه‌های رژیم اشغالگر، مستحکم شود.

امام جمعه شهر شروینه بخش کلاشی افزود:امام‌خمینی دشمنیِ رژیم صهیونیستی را به مسلمانان فلسطین محدود نمی‌دانست و آنان را دشمن سرسختِ جهان اسلام و انسانیت می‌شمرد که هیچ دینی را قبول ندارند. ایشان آزادسازی قدس و به‌رسمیت‌نشناختن رژیم اشغالگر را برعهدۀ همۀ یکتاپرستان جهان می‌دانست و بر تحریم اسرائیل تأکید داشت.

وی در پایان گفت: تاریخچه شکل گیری انتفاضه فلسطین برخاسته از حرکت مردمی بوده  همچنین انتفاضه دوم  با سازماندهی حماس و جهاد اسلامی شکل گرفت به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

کد خبر 1737312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha