مردم در انتخابات، انتخاب عاقلانه و آگاهانه داشته باشند

امام جمعه شیروان گفت: مردم سعی کنند انتخاب عاقلانه و آگاهانه داشته باشند، انتخابی که بر اساس شناخت افراد، برنامه‌ها و فعالیت های آنان باشد.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: اولویت اول همه ما برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور و دشمن ناامیدکن است، کسانی هم که در کارزار انتخابات وارد شده اند باید به نتیجه نهادهای نظارتی احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه در کشور ما نهادهای نظارتی انتخابات، همان مردم و معتمدین هستند، خاطرنشان کرد: کسانی که برای رقابت انتخاب شدند مراقبت داشته باشند مردم را فریب ندهند به جای شام، ناهار، عکس، بنر، پوستر و هزینه‌های گزاف برنامه های خود را برای مردم بیان کنند.

حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به توطئه های دشمنان در انتخابات عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند ارکان مختلف برآمده از انتخابات از جمله مجلس را ناکارآمد نشان دهد تا از این طریق بر حضور مردم در صحنه تأثیر منفی داشته باشد، از این رو تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان ضمن تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای همانند سنوات گذشته اضافه کرد: امید است با اتکا به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، انتخابات پرشور، منطبق با تأمین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری مردم مؤمن و ولایت‌ مدار برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

حجت الاسلام تکمیلی بیان کرد: باید دستاوردهای نظام پیش از پیش تبیین و بازگو شود زیرا که پس از انقلاب خدمات خوبی در کشور صورت گرفته که موج امید را برای مردم به ارمغان می آورد ولی دشمن سعی می کند با ترفندهای مختلف آنان را کم رنگ جلوه دهد و مردم را ناامید کند.

کد خبر 1737385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha