مردم مامونیه میزبان شهدای گمنام می شوند

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله مردم مامونیه میزبان شهدای گمنام می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین قربانی سعید، مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدای مامونیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به حضور کاروان شهدای در شهر مامونیه اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه هایی مختلفی برای استقبال از شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با همکاری اعضای کانون ترتیب داده شده است.


وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال و شبی با شهدا از جمله برنامه های است که در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) مامونیه برگزار می شود، افزود: در این مراسم که همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، حجت الاسلام ابراهیمی به سخنرانی و حاج عباس محمدی پور و حاج امیر مهدی گودرزی به مدیحه سرایی و عزاداری خواهند پرداخت.

بنا بر این گزارش، همزمان با ایام فاطمیه استان مرکزی میزبان ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و  حرکت کاروان شهدای گمنام در استان از ۱۶ آذر از شهرستان زرندیه آغاز و ۲۵ آذرماه در اراک مراسم تشییع برگزار خواهد شد.

 کاروان مطهر شهدا ۱۶ آذرماه پس از ورود به شهرستان زرندیه با استقبال مردم ساوه وارد این شهر خواهدشد و در مراسم شبی با شهدا در مامونیه حضور دارند، سپس با عبور از شهرهای دلیجان، محلات، خمین، شازند، خنداب، کمیجان، تفرش و آشتیان ۲۵ آذر وارد شهر اراک خواهند شد.

  پیکر مطهر این شهدا در ایام فاطمیه در تمام شهرستان‌های استان حضور پیدا خواهند کرد و برگزاری مراسم شبی با شهدای گمنام در تمام شهرها برگزار خواهد شد.

سال گذشته نیز در ایام فاطمیه استان مرکزی میزبان پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام بود؛ تاکنون ۱۵۹ شهید گمنام در نقاط مختلف استان به خاک سپرده شده است.

کد خبر 1737569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha