همه دستگاه‌ها در راستای ساماندهی گلزار شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت برگزاری نشست ساماندهی برگزاری نشست ساماندهی گلزار شهدا، گفت: همه دستگاه‌ها در زمینه ساماندهی مزار شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد  روستا امروز در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیمات این کارگروه لازم الاجراست و ساماندهی مزار شهدا بدون هیچ عذری باید انجام شود در این خصوص آمادگی کامل داریم که همکاری لازم به عمل آید.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خانواده شهدا را ولی نعمتان جامع و شهیدان را الگوی راستین جامعه دینی دانست و اضافه کرد: ساماندهی گلزار شهدا در راستای ادای دین و احترام به جانفشانی های  این ایثارگران و خانواده آنان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.


وی خاطرنشان کرد: برای پیگیری و تحقق طرح ساماندهی گلزار شهدا این نشست با توجه به اهمیت آن هر سه ماه یک بار برگزار شود.


روستا با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی گلزار شهدا باید همه دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند، افزود: آرامش و آسایش کنونی مملکت مرهون ایثارگری‌ها و خون پاک شهداست و ما نیز باید در خدمت رسانی به خانواده‌های آنان و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان مصمم باشیم. 


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات برق رسانی و آبرسانی به گلزار شهدا تعیین تکلیف شود گفت در این خصوص هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.


وی به وضعیت جاده گلزارها و یادمان‌های شهدا هم اشاره کرد و گفت اداره کل راهداری مکلف است همه جاده‌های منتهی به گلزارها شهدا را ساماندهی کند.


 روستا یادآور شد:  شرکت توزیع نیرو برق استان مکلف است ظرف سه ماه آینده  براساس اولویت بندی نسبت به روشنایی گلزار شهدا اقدام کند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه بویراحمد گفت: اعتبارات اختصاص یافته به گلزارها به طور کامل پرداخت و کار به نحو احسن انجام شود و از دوباره کاری پرهیز شود.

کد خبر 1737739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha