برپایی ۵۰چایخانه حضرتی در مازندران

امامزاده با بیان اینکه ۱۰هزار نفر از مردم مازندران همانند دیگر هموطنان شریف ایران اسلامی در لباس مقدس خادمیاری به ترویج سیره رضوی با دستگیری از نیازمندان در حوزه های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و ... مشغول هستند، گفت: در راستای تنوع بخشی به فعالیت های حوزه خادمیاری طی اقدامی ابتکاری ۵۰چایخانه حضرتی با هدف پذیرایی از رهگذران در معابر عمومی استان برپامی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمداسماعیل امامزاده- دبیرکانون های خدمت رضوی مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مازندران قریب ۱۶ هزار خادمیار دارد که از این تعداد ۱۰ هزار نفر فعال هستند و در۸۱۲ کانون خدمت رضوی در ۲۲ شهرستان ارائه خدمت می کنند، اظهار کرد: حدود ۱۱۶میلیارد تومان طی ۱۱ ماه‌ گذشته توسط کانون‌های خدمت رضوی مازندران در راستای خدمت اجتماعی و فرهنگی به۵۷۶ هزار نفر نیازمند خدمت  ارائه شد.
وی افزود: از ۸۰۰ کانون خدمت رضوی مازندران، ۵۰۰ کانون محلی و ۳۰۰ کانون تخصصی شامل کانون وقف ومشارکت های مردمی، کتاب و کتابخوانی، سلامت، مددکاری و مشاوره، خانواده، جوانان و نوجوانان و ... خدمت امام رضایی ارائه می‌دهند.

امامزاده با بیان اینکه مردم مازندران در طول سال به مناسبت های مختلف برای انجام سفر معنوی مشهد مقدس اقدام می کنند حتی قاطبه مردم استان که کشور هستند بخشی از محصولات کشاورزی و باغی خود را نظر امام رضا(ع) می کنند، خاطرنشان شد: همچنین برای خدمت رسانی به عشق امام مهربانی ها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی بیان کرد: چند سالی است مازندرانی ها همانند دیگر هموطنان شریف ایران اسلامی در لباس مقدس خادمیاری به ترویج سیره رضوی با دستگیری از نیازمندان در حوزه های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و ... مشغول هستند.

امامزاده در بخشی از سخنانش ازبرپایی چایخانه حضرتی در شهرهای استان خبر داد و گفت: مجوز احداث پنجاه چایخانه حضرتی در شهرستانهای مازندران از سوی استان قدس رضوی صادر شده است.
وی بیان کرد: چایخانه های حضرتی با هدف ایجاد فضایی معنوی برای رفع خستگی رهگذران در معابر عمومی پارک ها همراه با برنامه های فرهنگی راه‌اندازی شد.

کد خبر 1737913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha