جشنواره فرهنگی هنری میثاق به ایستگاه آخر رسید

تنهاگفت: آئین اختتامیه جشنواره میثاق چهارشنبه ٢٢ آذر ماه جاری ساعت ۹ صبح در زیراب برگزار می شود.

محمود تنها-دبیر جشنواره فرهنگی هنری《میثاق》 در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یادو نام شهدای این خطه از شمال کشور، با بیان اینکه جشنواره میثاق با مشارکت بیش از سه هزار نفر برگزار شد، اظهار کرد: در هر جامعه ای ارزش هایی ریشه دارند که بنیاد آن جامعه را می سازند و در جامعه ما نیز ایثار و شهادت و الگو گیری از شهدا از جمله ارزش ها است که ریشه درصدردین مبین اسلام دارد.
وی افزود: آنچه که در اصل در مورد شهدا می توان به تاریخ هدیه داد و برای نسل های بعد به  ودیعه گذاشت، نشر سیره عملی و اخلاقی و تربیتی این مردان خدایی است و این بار سنگین بر عهده  همگان بالاخص هنرمندان است که در قالب فیلم، کتاب، شعر  و… به آیندگان  منتقل شود.
تنها با تاکید براینکه سیره شهدا مهمترین الگوی تربیتی برای نسل امروز است، گفت:  شهدا سمبل واقعه بزرگ دفاع جانانه یک ملت مظلوم از حیثیت، مکتب و باورشان هستند.
وی یادآورشد: جشنواره میثاق با هدف حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و سیره شهدا برگزار شد تا شناخت سیره شهدا چراغ راهی برای همگان به ویژه نسل امروزی باشد.
تنها با بیان اینکه آئین اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین استانی و شهرستانی روز چهارشنبه ٢٢ آذر ماه جاری ساعت ۹صبح در سالن زنده یاد حسن پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه برگزار می شود، افزود: در آئین اختتامیه جشنواره میثاق منتخبین این رویداد فرهنگی هنری در رده سنی کودکان و نوجوانان معرفی و تجلیل می شوند.  

کد خبر 1738458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha