حضور کاروان قرآنی در مدارس آران و بیدگل

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل از حضور کاروان قرآنی در مدارس آران و بیدگل به منظور اجرای محافل دانش آموزی قرآنی خبر داد.

محسن عباسیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کاروان قرآنی به منظور اجرای محافل دانش آموزی قرآنی در مدارس آران و بیدگل حضور می یابد.

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: این محافل با حضور قاریان ممتاز ملی و بین المللی به مناسبت ایام فاطمیه و هفته قرآن و عترت مدارس با مشارکت اداره آموزش و پرورش، دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل برگزار می شود.

عباسیان ادامه داد: دکتر «حسن احمدی زاده» قاری ممتاز ملی، «حسین خانی» حافظ کل قرآن و نفر دوم مسابقات بین المللی روسیه، «محمدجواد نصیری» نفر برتر مسابقات سراسری اوقاف، «محسن عباسیان» قاری ممتاز منطقه و حجت الاسلام «حمید پورجعفری» این کاروان قرآنی را همراهی می کنند.

وی افزود: در این برنامه ها، قاریان ممتاز دانش آموزی و نخبگان قرآنی مدارس و همچنین «حمید شاهمیرزایی» و «محمدمتین مصلح» به عنوان مداحان مراسم هم اجرای برنامه خواهند کرد.

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل ادامه داد: در مرحله نخست، این کاروان امروز سه شنبه 21 آذر در دبیرستان های پسرانه امام رضا(ع) و دخترانه ابریشم چی اجرای برنامه خواهند داشت.

کد خبر 1738473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha