برگزاری دوره تخصصی آموزش مداحی در شیروان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: دارالمعرف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) این شهرستان، دوره تخصصی آموزش مداحی برگزار می کند.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این دوره همراه با گواهینامه معتبر برای خواهران و برادران در سنین مختلف است که  زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان استان و شهرستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت جهت ‌ثبت‌ نام به صورت حضوری و غیرحضوری و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مسئول ثبت نام برادران و ارتباط با مرکز ۰۹۰۱۰۱۶۴۲۸۳ حاج علی اسماعیلی و مسئول ثبت نام خواهران ۰۹۹۱۵۴۴۰۸۶۶ مرکز آموزش مداحی قائم(عج)استان خراسان شمالی_شهرستان شیروان تماس حاصل کنند.

حجت الاسلام معلم با بیان اینکه این شهرستان در بخش خواهران و برادران کمبود مداح ندارد، عنوان کرد: هم اکنون ۲۲۰ هیئت مذهبی فعال در سطح شهر و روستاهای سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه این شهرستان دارای مجوز فعالیت هستند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه ۲۰ هیئت در این شهرستان به صورت سیار فعالیت می کنند، بیان کرد: در ایام محرم و صفر ۵۰ هیئت داخل شهر فعالیت می کنند و تعداد بسیاری در روستاهای شهرستان برنامه های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده اند.

کد خبر 1738491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha