باید از تجربیات حماسه ۹ دی در راستای بصیرت افزایی جامعه استفاده کنیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از تجربیات حماسه مردمی ۹ دی در راستای روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهاردهمین سالروز حماسه ۹ دی قرار داریم، این حماسه توسط ملت بصیر ایران خلق شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حماسه کم نظیر ۹ دی با حضور باشکوه مردم فتنه عظیم دشمنان را خاموش کرد، گفت: فتنه ۸۸، بزرگترین فتنه بعد از انقلاب اسلامی بود که خسارت‌هایی به کشور وارد کرد ولی مردم در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب از این فتنه پیروز خارج شدند.

وی ضمن تاکید بر گرامی‌داشت این روز مهم و تاریخی، خاطرنشان کرد: باید از تجربیات حماسه مردمی ۹ دی در راستای روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه استفاده کنیم.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به اینکه برای خشکاندن ریشه‌های فتنه و توطئه‌های دشمنان باید این روز گرامی داشته شود، یادآور شد: باید ماهیت و افکار پلید دشمنان را برای مردم به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها به درستی تبیین کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت اشاره و بیان کرد: نشست‌های بصیرتی در مدارس، مساجد دانشگاه‌ها یک ضرورت است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ترویج فرهنگ ایثار شهادت و همچنین برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها را به همین مناسبت یک ضرورت برشمرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در راستای تبیین چرایی فتنه ۸۸ و همچنین خلق حماسه ۹ دی ملت ایران نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام خاضع گفت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، فضاسازی و تبلیغات میدانی و همچنین استفاده از ظرفیت تلویزیون‌های شهری، تبیین چرایی فتنه ۸۸ با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه از تریبون‌های نماز جمعه و... در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1738535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha