دستورات رییس دادگستری خراسان رضوی برای حل مشکلات خواف و سنگان

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به همراه دادستان استان ضمن بازدید از مجتمع سنگ آهن سنگان، و حوزه‌ قضایی خواف، مشکلات مردم این منطقه و معدنکاران را بررسی و دستور پیگیری لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام خلیلی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن بازدید از مجتمع سنگ آهن سنگان، در ادامه‌ی برنامه‌ی بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های خراسان رضوی، امروز در راس هیئتی از مقامات قضایی و مسئولان ستادی وارد حوزه‌ی قضایی خواف شد و با مسئولان و کارکنان این حوزه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دستورات رییس دادگستری خراسان رضوی برای حل مشکلات خواف و سنگان

استیفای حقوق مردم و معدنکاران

محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در حاشیه این دیدار به خبرنگار شبستان گفت: از جمله موضوعاتی که در جلسه مطرح شد بحث تسریع در دوبانده کردن محور سنگان به تربت حیدریه است که مردم شهرستان های  خواف و رشتخوار راجع به تردد وسایل نقلیه سنگین از این مسیر و حوادث ناگوار مطرح کردند که مورد رسیدگی قرار گرفته و انشاءالله در آینده نزدیک با پیگیری های که دستگاه قضایی استان خواهد داشت شاهد رفع این مشکل هم باشیم.

وی در مورد ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن اظهار کرد: با توجه به اینکه در منطقه سنگان خواف شرکت های صنعتی و معدنی معتددی در حال فعالیت هستند دستگاه قضایی از حقوق عامه پیگیر است تا حقوق دولتی و حقوقی که حق مردم منطقه است انشالله به تمامی مردم این شهرستان برسد.

وی افزود: در سال جاری پیگیری هایی انجام شده و قسمتی از حقوق دولتی معادن استیفا شده که ان شاءالله در آینده نزدیک هم سایر حقوق که مربوط به مردم شهرستان خواف است، پرداخت شود.

پایان پیام/

کد خبر 1738626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha