تحقق جهاد تبیین در مجاهدت برای زمینه سازی ظهور

حجت الاسلام فاضل تاکید کرد: زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) به مجاهدت نیاز دارد و جهاد تبیین در تحقق این امر معنا می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز ۲۲ آذر در همایش «رهروان فاطمی» ویژه طلاب جدیدالورود حوزه های علمیه خواهران استان تهران که در سالن همایش های موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در حوزه معنویت، اخلاق و دین و امنیت اجتماعی به مرحله ای برسیم که جامعه را ایمن کنیم تا دشمن به خود جرات ندهد که هجمه وارد کند همانطور که در عرصه نظامی به خود جرات نمی دهد با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: باید از قدرتی برخوردار باشیم تا بتوانیم در برابر دشمن به نحو احسنت ایستادگی کنیم.

وی خطاب به مسئولان و مدیران حوزه های علمیه خواهران استان تهران تاکید کرد: طلبه های جدیدالورود امانت در نزد شما هستند و باید برای شکوفایی استعدادها و توانمندی های این سربازان امام زمان (عج) کوشا باشید و خواهران طلبه نیز که پای در مسیر سربازی امام زمان (عج) قرار داده اند باید بر علم، دانایی، دانش و بصیرت خود بیفزایند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با بیان اینکه غافلین در جبهه غفلت زده قرار دارند و در آخرت دچار عذاب و خسران خواهند شد و در آتش جهنم می سوزند، گفت: خدا کارهای مهمی برای انسان پیش بینی کرده است که باید آنها را اولویت بندی کنیم و براساس اهمیت به انجام امور بپردازیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به گسترش اسلام در اقصی نقاط دنیا، افزود: شیخ زکزاکی در قاره افریقا جریان سازی کرد و جوانان آفریقایی را با امام زمان (عج) و اسلام و ائمه اطهار (ع) آشنا ساخت که همه اینها به برکت وجود انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: برای ظهور امام زمان (عج) دعا می کنیم اما نباید منتظر باشیم که امام زمان (عج) تشریف بیاورند بلکه باید با اعمال و رفتارمان امام زمان (عج) را بیاوریم اما چگونه؟ باید زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم. یکی از زمینه های ظهور تعداد یاران امام زمان (عج) است که متناسب با شرایط روز آموزش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با بیان اینکه امام در اقصی نقاط عالم، به سرباز و همراه نیاز دارد و باید تلاش کنیم افراد را آماده کنیم برای زمینه ظهور حضرت، گفت: در گام بعدی باید دنیا را برای زمینه ظهور آماده کنیم، لوازم آمادگی برای ظهور حضرت مهدی موعود (عج) را باید فراهم کنیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور تاکید کرد: زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) به مجاهدت نیاز دارد جهاد تبیین در تحقق این امر معنا می یابد.

وی با گرامیداشت ایام فاطمیه، گفت: حضرت فاطمه (س) نقطه کانونی است، وقتی حدیث کسا را بخوانید به درستی به مفهوم واقعی جایگاه حضرت فاطمه (س) آگاه می شوید. امروز چشم روشنی حضرت زهرا (س) به شادی حضرت مهدی (عج) می باشد.

کد خبر 1738840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha