اعزام ۳۵۰مبلغ به امامزادگان مجری سوگواره یاس نبوی در مازندران

حجت الاسلام حیدری جناسمی گفت: ۳۵۰ مبلغ مذهبی تا۲۸آذربا حضور در امامزادگان مجری سوگواره یاس نبوی فعالیت تبلیغی و برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و مشاوره‌ای ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی- مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی از ۲۲ تا ۲۸ آذرماه که مصادف با ایام شهادت حضرت زهرا (س) است بعنوان یک طرح ملی در استان مازندران درحال اجراست.

وی از اعزام ۳۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان مازندران جهت پرداختن به امر تبلیغ معارف اسلام و اهل بیت و اجرای مشاوره مذهبی و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی خاطرنشان شد: طرح سوگواره یاس نبوی با هدف تبلیغ و ترویج معارف اسلام و اهل بیت علیهم‌السلام و به ویژه فرهنگ فاطمی که الگوی ما در بحث ولایتمداری و حضور فعال بانوان با حفظ اصول با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص در سراسر استان، درحال اجراست.  

وی یادآورشد:خیمه‌های معرفت نیز در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری سوگواره یاس نبوی با حضور مبلغان اعزامی از قم که آموزش دیده و متخصص در حوزه های جهاد تبیین، کودک و نوجوان، خانواده و… هستند، برپا است.

حجت الاسلام حیدری جناسمی به حضور پیکرهای مطهر ۱۱شهید خوشنام در مازندران اشاره کرد و افزود: زائرین و مجاورین امامزادگان و بقاع متبرکه استان نیز در ایام فاطمیه مطابق برنامه ریزی ستاد وداع و تشییع این شهدای والامقام،   میزبان فرزندان روح الله بوده اند.

کد خبر 1739328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha