پیکر مطهر شهید گمنام در استند آرام گرفت

پیکر مطهر و پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور باشکوه مردم روستای استند شهرستان زیرکوه تشییع و در این روستا به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم تدفین و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام امروز یکشنبه (۲۶ آذر) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در روستای استند شهرستان زیرکوه برگزار شد.

مردم روستای استند شهرستان زیرکوه امروز میزبان یکی از لاله های فاطمی دوران دفاع مقدس بودند و با حضور باشکوه خود در این مراسم یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند و به عزاداری و سوگواری پرداختند.

پس از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم مومن و ولایتمدار روستای استند شهرستان زیرکوه تشییع شد و در این روستا پیکر و پاک مطهر این شهید بزرگوار به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ خراسان جنوبی طی دهه دوم فاطمیه میزبان پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود که یک شهید در روستای استند آرام گرفت و یک شهید دیگر در روستای بارنجگان شهرستان زیرکوه به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 1739389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha