مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری قائم در فعالیت‌های جهادی

یحیایی از تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با مشارکت جهادی اعضای کانون خبر داد.  

مهدی یحیایی، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمک به نیازمندان و محرومین از دستورات دین مبین اسلام و تاکیدات بزرگان است و این مهم باید در بین جوانان و نوجوانان نیز نهادینه شود.  

مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه در کانون هدف ما پرورش فکر و اندیشه جوانان و حرکت آنها به سمت دستورات و ارزش های دینی است و فعالیت های جهادی است، افزود: در کنار کلاس ها و دوره های آموزشی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز در دستور کار این مجموعه فرهنگی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های کانون کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان است، اضافه کرد: تهیه بسته های معیشتی با مشارکت اعضای کانون و توزیع آن ها در بین نیازمندان سبب تبیین فرهنگ انفاق و احسان می شود.  

مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (عج) ادامه داد: در این راستا تعداد ۴۵بسته حمایتی تهیه و به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در منطقه ۲۰متری میقان توسط گروه جهادی مسجد قائم آل محمد(عج)، پایگاه شهید جهان پناه (۹حزب الله) و کانون فرهنگی هنری مسجد قائم آل محمد(عج) بین خانواده های نیازمند  توزیع شده است.

وی اضافه کرد: اعضای کانون با مشارکت در ایم امر خیر درس احسان، انفاق، نوعدوستی، کمک و حمایت از محرومین و نیازمندان را فرا گرفتند. 

کد خبر 1739454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha