سی امین اجلاس سراسری نماز فراخوان داد

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت و ضرورت نقش حلقه های میانی به ویژه در محور مسجد و مدرسه گفت: سی امین دوره از اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز نسل نو دین مدار تراز ایران اسلامی فراخوان داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی در جریان اعلام خبر فراخوان سی امین اجلاس سراسری نماز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سی امین دوره از اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز نسل نو دین مدار تراز ایران اسلامی فراخوان داد. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: تمرکز محوری این دوره از اجلاس نماز در سراسر کشور با عنوان « نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه » است که این مهم با توجه به اهمیت این شاخص ها در حوزه نماز در ابعاد اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه ها و اساتید در تبیین فرهنگ نماز بیان کرد: یکی از شاخص های سی امین اجلاس سراسری نماز، توجه به نقش دانشگاه های الگو در ترویج اقامه نماز در میان نسل نو است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز با بیان اهمیت اجلاس نماز به عنوان یک فرصت تبیینی معرفتی عنوان کرد: متولیان فرهنگی، علمی، اجرایی و نماز نسل نسل نو، نقش ها، وظائف و عملکردها، حلقه های میانی و نماز نسل نو، خانواده و نسل نو، مدارس،مساجد و دانشگاه های الگو در ترویج اقامه نماز در بین نسل نو از محورهای این اجلاس است. 

گفتنی است، علاقمندان به منظور مشارکت در این طرح فراخوان می توانند آثار خود را در قالب رساله دکتریف پایان نامه، مقالات علمیف پژوهش های کاربردی به آدرس noor.namaz.Ir ارسال نمایند. 

کد خبر 1740150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha