بزرگترین خدمت مسوولان به مردم تزریق آرامش و امید در جامعه است

حجت الاسلام مدبر گفت: بزرگترین خدمت مسوولان این است در فرصت باقیمانده به انتخابات آرامش و امید را در جامعه تزریق کنند تا مردم با خیال راحت و آرامش بیشتر انتخاب شایسته داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه های نماز جمعه امروز شهر جهرم با اشاره به سالروز وفات بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت ام البنین(س)، گفت: این بانوی بزرگ چهار دلاور را برای حمایت از روز واقعه تربیت حماسی کرده است.

امام جمعه جهرم حضرت ام البنین(س) را اهل ولایت، شجاع، فصیح و اهل فضیلت دانست و با اشاره نامگذاری سالروز ارتحال ایشان به روز تکریم مادران و همسران شهدا، عنوان کرد: مسوولان قدر مادران شهدا را بدانند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه مادران شهدا در سنی هستند که شدیدا به درمان و مداوا نیاز دارند، عنوان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه درمان و همچنین بنیاد شهید می خواهیم نسبت به مادران و همسران شهدا اهتمام داشته باشند.

خطیب نماز جمعه جهرم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به واقعه جانسوز شرق کشور در شهر راسک و به شهادت رساندن جمعی از پرسنل نیروی انتظامی، عنوان کرد: مزدوران و تروریست های گروهک جیش العدل در حالی تا مرز پاکستان نفوذ کردند که به یکی از پاسگاه های انتظامی حمله و ۱۱ نفر از پرسنل فراجا را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: این یک ضایعه برای کشور است و از مسوولان می‌خواهیم با تجهیز نیروی انتظامی به سلاح های پیشرفته از آنها حمایت کنند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه در زمان دفاع مقدس امکانات در اختیار نداشتیم اما اکنون که موشک نقطه زن داریم تجهیز نیروی انتظامی توقع زیادی نیست، تصریح کرد: این مطالبه مردم است که خود را مدیون شهادت طلبی ها می دانند و لازم است در اسرع وقت انتقام شهدای راسک گرفته شود.

حجت الاسلام  مدبر همچنین به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه جاری اشاره کرد و گفت: بزرگترین خدمت مسوولان این است در فرصت باقیمانده به انتخابات آرامش و امید را در جامعه تزریق کنند تا مردم با خیال راحت و آرامش بیشتر انتخاب شایسته داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید مردم دغدغه سفره و معیشت داشته باشند، گفت: مسوولان اگر حمایت مردم را می‌خواهند باید به نیازهای آنان توجه کنند. اینکه قیمت یک کپسول گاز ۱۱ برابر شود تدبیر نیست؛ باید قاطعیت فکر و تدبیر بیشتر شود چرا که مردم در سایر عرصه ها بزرگوارانه برخورد کرده و باز هم آن را به اثبات می رسانند.

کد خبر 1740221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha