نقش انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام بی بدیل است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: نقش انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام بی بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به سالروز وفات ام البنین(س) گفت: این روز، روز تکریم مادران و همسران شهداست. مادران شهدا سربازان گمنامی هستند که درس صبوری، ایستادگی و تبعیت از ولایت را از حضرت ام البنین(س) گرفتند.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: مادران و همسران شهدا، ام البنین عصر حاضرند چرا که تربیت فرزندان صالح برای انقلاب و دفاع از نظام مرهون نقش آفرینی های آن هاست.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به نامکذاری چهارم دی به عنوان روز حماسه و ایثار آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: دارالشهدای آران و بیدگل طی دو عملیات چهار و پنج، تعداد ۱۲۴ شهید تقدیم نظام کرد و به همین مناسبت چهارم دی روز آغاز عملیات کربلای چهار به عنوان روز حماسه و ایثار نامگذاری شده است.

وی افزود: انقلاب ما و امنیت و آزادی کشور ما مرهون خون شهدایی است که جان خود را در کف اخلاص نهاده و در راه اسلام مجاهدت کردند.

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: نقش انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام بی بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل مقایسه نیست

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: دشمن با ناامیدی از آشوب سازی و اتش افزایی در جامعه بر روی کاهش مشارکت مردم تمرکز کرده و دشمنی خود را روی بدبین سازی جامعه به نظام متمرکز کرده است.

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: عملیات طوفان الاقصی سبب شد ملت های آزاده جهان بیدار شوند و معنای آزادی و حقوق بشر غربی را بفهمند که جز نیرنگ چیز دیگری نیست.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: امروز کشورهای متحد امریکا و اسرائیل حتی حاضر نیستند فریاد ملت خود را که فریاد آزادی فلسطین است بشنوند و حتی اساتید نخبه خود را که مدافع ملت فلسطین هستند تهدید به اخراج می کنند و این معنای واقعی آزادی غربی است.

کد خبر 1740270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha