افتتاح مسابقات سراسری قرآن کریم ارتش

مراسم افتتاحیه چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولین کشوری به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع نفرات قرآنی این مسابقات گفت: مسابقات قرآن کریم سال‌ های متمادی با اهداف مهمی برنامه‌ریزی و اجرا گردید که مهمترین آن گسترش فرهنگ و معارف غنی و نورانی قرآن کریم است.

وی به آثار و برکات قرآن در زندگی اشاره کرد و افزود: کسی که قرآن را در زندگی خود پیاده کند، عزت دنیوی نیز شامل او خواهد شد و در جامعه بزرگ و محبوب می شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با اشاره به رقابت بیش از ۲۷۸ نفر متسابق قرآنی گفت: این مسابقات طی ۴ روز در رشته‌ های قرائت، تحقیق،ترتیل و حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم برگزار شد و برترین های این مرحله به مسابقات سراسری نیروهای مسلح راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 1740583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha