وحدت حوزه و دانشگاه مهم ترین عامل بقاء و استمرار انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سرلک گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از عوامل پیروزی، بقاء و استمرار انقلاب اسلامی است و از این ظرفیت های عظیم باید در جهت حرکت در مسیر انقلاب استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امروز(۴ دی)، در نشست هم اندیشی حوزویان و دانشگاهیان شهرستان الیگودر در مدرسه علمیه مهدیه این شهرستان با گرامیداشت نام و یاد شهید مفتح اظهارداشت: وحدت حوزه و دانشگاه مهم ترین عامل بقاء و استمرار انقلاب اسلامی است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به تاکید امامین انقلاب در رابطه با وحدت حوزه و دانشگاه افزود: این وحدت همواره باید حفظ و تقویت شود.

وی  با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته است، گفت: در سایه این وحدت دستاورد های عظیم، موفقیت ها و پیشرفت های بزرگی برای کشور و نظام اسلامی حاصل شده است.

حجت الاسلام سرلک سرنگونی طاغوت، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، ایجاد جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی در منطقه و جهان را نتیجه وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: در گام دوم جوانان حوزوی و دانشگاهی مسئولیت های خطیری بر دوش دارند.

امام جمعه الیگودرز اظهارکرد: امید است در سایه همفکری حوزه و دانشگاه نرم‌افزار تشکیل تمدن نوین اسلامی گسترش یابد.

کد خبر 1740735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha