اتحاد بین گروه‌های فلسطینی یأس را در دشمن ایجاد کرده است

حجت الاسلام زین الدین گفت: امروز اتحاد بین گروه های فلسطینی است که پیروزی را نصیب آنان نموده و یأس را در دشمن ایجاد کرده است.

حجت الاسلام رضا زین الدین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات طوفان‌الاقصی در نوع خود بی‌نظیر بوده است، گفت: رژیم منحوس صهیونستی تا به امروز این تعداد کشته، زخمی و اسیر نداده بود.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: ‌بنابراین اگر مسلمانان جهان وحدت خود را حفظ کرده و دست در دست هم دهند نابودی رژیم صهیونیستی خیلی طول نخواهد کشیدلذا با وحدت و یکپارچکی همه مسلمانان جهان در این شرایط حساس  همه علیه رژیم تروریستی صهیونیزم و دشمنان امت اسلامی هستیم. 

وی خاطر نشان کرد: بی‌گمان تا زمانی که جهان اسلام به یک اتحاد و وحدت کلی دست پیدا نکند ملت فلسطین هرگز روی صلح و آرامش را نخواهند دید.

حجت الاسلام زین الدین تصریح کرد: تنها راه برون رفت جهان اسلام از این وضعیت و نیز مبارزه با تروریسم که به نام اسلام و مسلمانان دست به قتل و کشتار می‌زنند رسیدن به یک اجماع کلی و وحدت کلمه به معنای واقعی می‌باشد.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: منظور از وحدت این نیست که شیعه یا سنی تمام اعتقادات خود را کنار بگذارند بلکه وحدت این است که مذاهب اسلامی ضمن حفظ اعتقادات و باورهای خود، در مسائل کلان و بین المللی ید واحده باشند و این تنها راهکار برون رفت از این همه مشکلات در جهان اسلام است. 

وی اظهار کرد: امروز مسئله فلسطین به یک موضوع جهانی تبدیل شده است و آزادی‌خواهان جهان و یهودیان متدین که حسابشان از صهیونیست جداست از فلسطین حمایت و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند.

کد خبر 1740982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha