لزوم حضور دیدگاه‌ها و سلایق مختلف در انتخابات

حجت الاسلام مدبر لزوم حضور دیدگاه‌های مختلف در انتخابات و رقابت سالم و بر اساس قانون بین آنان را از مواردی دانست که لازم است بستر اجرای آن توسط مسئولین فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در جلسه هماهنگی قرارگاه جهاد تبیین شهرستان جهرم که با محوریت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان در دفتر امام جمعه جهرم برگزار شد، گفت: تاکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص فراهم کردن زمینه حضور سلایق مختلف و برگزاری انتخاباتی پرشور چراغ راه مسئولین برای امر مهم انتخابات باشد.

امام جمعه جهرم با بیان این که مسئولین باید خود را برای مردم فدا و هزینه کنند بیان داشت: همه باید تلاش کنند تا زمینه آرامش و رفاه مردم فراهم شود.

حجت‌الاسلام مدبر تبیین را، راهکار مهمی دانست که به واسطه آن پیشرفت و برنامه های توسعه ای به خصوص برای نسل جوان واضح و روشن بیان می شود تا بدین وسیله مکر و نقشه های دشمنان در جهت ایجاد موج ناامیدی و یاس به شکست بیانجامد.

وی لزوم حضور دیدگاه‌های مختلف در انتخابات  و رقابت سالم و بر اساس قانون بین آنان را از دیگر مواردی دانست که لازم است بستر اجرای آن توسط مسئولین مربوطه فراهم شود.

در این جلسه حجت الاسلام ظهرابی مسئول نمایندگی ولایت فقیه در سپاه، شعبانی فرماندار ویژه و طالبی فرمانده سپاه در مجموعه سخنان خود با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های مختلف حوزوی، دانشگاهی، مدارس،مساجد، پایگاه های مقاومت و به خصوص رسانه ها در جهت اجرای  جهاد تبیین،خواستار هماهنگی و همفکری تمامی مسئولین در این امر مهم شدند.

کد خبر 1741165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha