انقلابی گری و بصیرت، مهمترین شاخصه جهاد تبیین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری، انقلابی گری و بصیرت را  مهمترین شاخصه جهاد تبیین نام برد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج قوه قضائیه، حجت السلام  نصراله فاطمی امین در همایش تخصصی جهاد تبیین مسئولین، قضات و کارکنان بسیجی که در سالن اجتماعات قوه قضاییه برگزار شد، راه برون رفت از مشکلات کشور را بصیرت و هوشیاری مردم در عرصه های مختلف دانست و خاطر نشان شد: دشمن زبون و نادان، ۴۴سال پیش در همان اوایل انقلاب اسلامی که تازه شکل گرفته بود به دنبال از بین بردن نظام نوپای انقلاب اسلامی برآمد اما بصیرت، فهم و شعور مردم توطئه دشمنان را خنثی و نظام اسلامی را تثبیت کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه مرکز بسیج قوه قضائیه، در ادامه با اشاره به آیه شریفه ۱۰۸ سوره مبارکه یوسف «قُلْ هذِهِ سَبیلی أَدْعُوا إِلَی اللهِ عَلی بَصیرَةٍ» ... بصیرت، عزم وتلاش و انقلابی گری را دو عامل اصلی برای ورود به جهادتبیین عنوان کرد 
حجت الاسلام دکتر فاطمی امین افزود: آنچه که دشمن ۴۴سال پیش از آن می ترسید امروز شاهد به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و نتیجه این انقلاب، تفکر انقلابی و نشر این تفکر در اقصی نقاط جهان است.
وی با اشاره به جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه افزود: منظومه فکری امامین انقلاب باعث شد تا تفکر بسیجی در شش ارتش دنیا نمود پیدا کند و به حمدالله شاهد ترویج این تفکر ناب محمدی و تأثیرگذاری هدفمند  تعداد کثیری از مردم در کشورهای مختلف نقاط جهان هستیم.   
دکتر نصراله فاطمی امین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، بعدازدفاع مقدس و دفاع ازحریم اهل بیت تصریح کرد: جهادتبیین وحضوردر این جبهه جنگ بی امان حق و باطل و دروغ وحقیقت بالاترین جهادهااست و مابسیجیان بابصیرت و عزم راسخ و تلاش این راه را ادامه خواهیم داد.
در ادامه این مراسم سردار داود غیاثی راد نماینده فرماندهی قرارگاه سایبری و تهدیدات  نوین ستادکل نیروهای مسلح ایراد به سخنرانی نمودند.
سردار دکتر غیاثی راد در رابطه ی با نقش حاج قاسم سلیمانی در عملیات والفجر ۸ و فریب بزرگ ماهواره های آمریکا بی در نبرد فاو در دهانه ی خلیج فارس نیز  مطالبی بیان نمودند. 
وی با تاکید یکی از بزرگترین فاتحان جنگ جهانی دوم  در کتاب العَلمین نویسنده  و روزنامه نگار بزرگ مصری  آقای محمد حسنین هیکل و سپس نقش ویژه ای که در جهان اسلام و از بین بردن داعش  و الگو سازی برای مقاومت بین المللی داشته اند اشاره نمود.
در ادامه، دکتر داوود غیاثی راد در موضوع قیام حضرت مهدی و حکومت عدالت گستر منجی عالم بشریت سخنان خود را به پایان رساند.

کد خبر 1741229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha