جهاد تبیین، رسالت معلمان بسیجی برای مقابله با هجمه‌های دشمن است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار سید هاشم غیاثی، صبح امروز چهارشنبه(۱۲ اردیبهشت) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد  با تبریک و گرامیداشت مقام معلم و کارگر و اشاره به این‌که این دو قشر خدوم نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی ادامه داد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمانها وفادار هستند.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاههای مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

 بسیج ادارات حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند

احمد زارعی، مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: فلسفه این مراسم به عنوان دوره آموزشی و توانمندی سازی فرماندهان بسیج ادارات یک نگاه کاملاً تخصصی در حوزۀ تعریف کار در جهت وظیفه مشترک با تسهیل امور مردم در ادارات، بیان دیدگاه ها، تعامل و هم افزایی بین دستگاهی دولتی می‌باشد.

وی افزود: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشرهایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله‌ کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

پایان پیام/

کد خبر 1761368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha