آزادی ۸ مددجوی نوجوان کانون اصلاح و تربیت خراسان رضوی در طرح نذر هشتم

در سی‌وهشتمین مرحله طرح ملی نذر هشتم، برای اولین بار، ۸ مددجوی نوجوان از کانون اصلاح و تربیت خراسان رضوی توسط مسجدی ها و خیرین نیکوکار آزاد شدند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،  رمضانعلی سیدآبادی، سرپرست کانون اصلاح و تربیت خراسان رضوی، در آیین سی‌وهشتمین مرحله طرح ملی نذر هشتم که با حضور جمعی از مسئولین استانی و خادمان حرم مطهر رضوی برگزار شد با تشکر از مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان برای راه اندازی این طرح گفت: امروز ۸ مددجوی نیازمند این کانون، با کمک خیرین نیک اندیش، نمازگزاران مساجد و موافقت مراجع قضایی، از زندان آزاد شدند و طرح نذر هشتم برای اولین بار در این کانون برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله از پویش نذر هشتم ۴ مددجوی کانون اصلاح و تربیت که با بدهی بالغ بر نهصد و نود میلیون ریال در حال تحمل حبس بودند توانستند با پرداخت بخشی از بدهی توسط خیرین مساجد خراسان و همچنین بخشش خداپسندانه شاکیان پرونده به آغوش گرم خانواده بازگردند و ۴ مددجوی دیگر نیز که به‌درستی در چرخه اصلاح و تربیت قرار گرفته بودند با پیگیری مددکاری کانون و موافقت مراجع قضایی از ارفاقات قانونی بهره مند شدند و زمینه آزادی‌شان فراهم شد.

گفتنی است، علاوه بر این، در این مرحله، ۸ زندانی نیازمند تربت جامی با کمک خیرین نیک اندیش و همچنین بهره‌مندی از ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

پایان پیام/

کد خبر 1741771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha