آیین جشن تکلیف دانش آموزان عشایری در روستای قلعه مدرسه برگزار شد

آیین جشن تکلیف دانش آموزان عشایری به همت کانون فرهنگی هنری پاسداران فرهنگ امام حسین(ع) در روستای قلعه مدرسه برگزار شد.

حجت الله جلیلی پژو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این مراسم با حضور دانش آموزان مدرسه عشایری روستای قلعه مدرسه از توابع شهرستان لردگان برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری پاسداران مسجد امام حسین(ع) روستای قلعه مدرسه ابرازکرد: این ویژه برنامه با همکاری آموزش و پرورش و هیئت امنا مسجد امام حسین(ع) برگزار شده است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه های مختلف شامل کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا به مناسبت های مختلف، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از دیگر فعالیت های نمایشگاهی این کانون است.

جلیلی پژو ادامه داد: اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد، اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد، مکاتبه با اداره ورزش و جوانان جهت اختصاص سانس های ویژه اعضای کانون در رشته های ورزشی شنا، فوتسال، فوتبال، همکاری با کتابخانه های عمومی شهر دربرگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح نذر کتاب و جمع آوری کتاب برای کتابخانه مسجد و برگزاری کلاس های مشاوره و طب سنتی ماهانه در مسجد از دیگر برنامه های اجرایی کانون پاسداران فرهنگ روستای قلعه مدرسه است.

وی، برگزاری کلاس های اوقات فراغت متنوع و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری ایستگاه نقاشی در مصلی در روزهای برگزاری نماز جمعه، برگزاری اردوهای جهادی در طول سال، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف، دعوت از مشاورین و روحانیون در بحث اصول اعتقادی و توحیدی و پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان را از دیگر فعالیت های این کانون عنوان کرد.

کد خبر 1741919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha