پیروی از سبک زندگی فاطمی خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام سرلک با اشاره به اینکه امروز نوک پیکان دشمنی دشمنان به سمت زنان و مادران و دختران جامعه اسلامی ما است، گفت: پیروی از سبک زندگی فاطمی خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اینکه سیزدهم دی ماه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) و روز شهادت شاگرد مکتب فاطمی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است، اظهارداشت: تقارن این مناسبت‌ها سراسر خیر و رحمت و برکت برای جامعه ایمانی ما در پی دارد.

امام جمعه الیگودرز افزود: اسلام نگاه ویژه‌ای به زن دارد زیرا همه انسان‌های موفق که به قله عزت و سعادت دست یافته‌اند از دامان مادران با ایمان و پاکدامن رشد کردند.

وی با بیان اینکه مادر خانواده شیرازه و ستون زندگی است، عنوان کرد: مادر نقش اساسی را در تربیت فرزندان بر عهده دارد و از دامن زن مرد به معراج می رود.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه امروز نوک پیکان دشمنی دشمنان به سمت زنان و مادران و دختران جامعه اسلامی ما است، خاطرنشان کرد: باید بانوان جامعه هوشمند، اهل بصیرت و آگاه باشند و با پیروی از الگوهای کاملی همچون صدیقه طاهره (س) راه سعادت و کمال حقیقی را بپیمایند.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) تربیت یافته مکتب حضرت زهرا(س) است که با انقلاب خود دنیا را تکان داد و به لرزه درآورد و با تاسی از همین مکتب، ملتی را از زیر ظلم و ستم ظالمان نجات می‌دهد.

کد خبر 1742022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha