شهید سلیمانی، یک الگوی تمام‌عیار برای جامعه است

حجت الاسلام رضایی گفت:همه ابعاد زیستی و رفتاری حاج قاسم قابل الگوبرداری برای خلق «رسانه مکتب حاج قاسم» الگوی تمام‌عیار برای جامعه است.

حجت الاسلام حسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به  فرارسیدن چهارمین سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی بدون شعار و خودنمایی اما با عمق ایمان و بصیرت و اخلاص عمل، جریان‌سازی می‌کرد و دنیا را تحت تأثیر خودش قرار داده بود.  

امام جمعه هرسین افزود:حاج قاسم زلال و صادق بود، حرف و عملش یکی بود و به آنچه وعده می‌داد وفا می‌کرد. او خستگی‌ناپذیر در سخت‌ترین میدان‌ها حاضر بود. از ظرفیت نیروهای خودش به بهترین نحو استفاده می‌کرد همه اینها می‌توانند برای یک رسانه ‌تراز ملی و انقلابی، الگو باشند.

وی خاطر نشان کرد: در عصر کنونی نمونه عینی آن را در سیره حاج قاسم مشاهده می کنیم؛ او در مقابل دشمنانی که مدعی ابر قدرت در جهان هستند مقتدرانه آنان را مورد خطاب خود قرار می‌دهد که: بیا! من حریف تو هستم! اما در دیدار با اهالی روستای محل تولد خود و یا در ملاقات با فرزندان شهدا در نهایت رأفت و فروتنی است.  

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد:  پیروزی‌های چشمگیر سردار سلیمانی و شخصیت کم نظیر او از یک سو و اخلاص در راه خدا و از خودگذشتگی در راه احقاق حق و یاری مظلومین و مستضعفین از سوی دیگر موجب شد ایشان تبدیل به یک  فرمانده شایسته و نماد آزادیخواه و مبارز با استکبار جهانی شود که در آخر هم در اثر استیصال شیطان بزرگ برخلاف تمامی قوانین بین المللی و عرف دیپلماسی دست به این جنایت وحشیانه زدند غافل از اینکه نفوذ تفکر شهید سلیمانی بسیار فراگیرتر و عمیق تر است چنانچه‌ این را بعینه در تمامی جبهه های مقاومت در برابر دنیای کفر مشاهده می کنیم.

امام جمعه هرسین تصریح کرد:شهید سلیمانی رابطه ای قلبی و عملی با ولایت فقیه داشت بطوریکه برای خود اعتبار و جایگاهی قائل نبود ایشان اعتقاد داشت که در قیامت از مؤمن درباره رابطه و عقیده‌اش نسبت به ولی فقیه سؤال می‌شود و این باور از بصیرت و درک ایشان از مقام ولایت و جایگاه آن در رهبری امور مسلمین و مقابله با دشمنان نشأت می‌گرفت.

وی گفت: پیروی از مکتب سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی راهکاری مطمئن برای خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

کد خبر 1742077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha