شماره پانزدهم فصلنامه علمی ـ ترویجی «مطالعات علوم قرآن» منتشر شد

پانزدهمین شماره فصلنامه علمی ـ ترویجی مطالعات علوم قرآن به همت اداره نشریات و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پانزدهمین شماره فصلنامه علمی ـ ترویجی مطالعات علوم قرآن مربوط به بهار ۱۴۰۲ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http://jqss.isca.ac.ir بارگذاری گردید.

«تحلیل «تصریف معنا» در قرآن کریم؛ مطالعه موردی: تصریف کلمات» نوشته مجتبی انصاری‌مقدم، احمد زارع زردینی و علی‌محمد میرجلیلی؛ «چالش‌های سیاسی مقاومت اسلامی در عرصه خارجی و راه‎حل‌های قرآنی مقابله با آن» به قلم مرتضی غرسبان و محمدحسن مهدی‌پور؛ «معنای «قنوط» در قرآن براساس معناشناسی همزمانی در میدان معنایی ایزوتسو» اثر نیلوفر سیدعزیزی از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «رویکرد فقه‌الحدیثی علامه طباطبایی (ره) نسبت به روایات الکافی در تفسیر المیزان» به قلم امان‌اله ناصری کریم‌وند، مهدی اکبرنژاد و روح‌الله محمدی؛ «روش‌شناسی تفسیر القرآن العظیم و تفسیر بیان السعادة و مقایسه آن دو با هم» نوشته میلاد اسدی و جمال فرزندوحی و «روش‌شناسی بیان نکات تربیتی در قرآن با تأکید بر سوره مبارکه حجرات» اثر عرفان یوسفی‌مقدم و محمد علی‌محمدی از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه مطالعات علوم قرآن در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran.com)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags.ir)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (www.civilica.com)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و پرتال جامع علوم انسانی (ensani.ir) نمایه و در کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir)؛ سامانه نشریه jqss.isca.ac.ir و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) بارگذاری می‌شود.

کد خبر 1742085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha