جشن تکلیف؛ ولادت دوم انسان

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه جشن تکلیف و ولادت دوم انسان است، گفت: والدین دانش آموزانی که به سن تکلیف می‌رسند باید از آن‌ها مواظبت کرده اجازه ورود شیطان در زندگی آنها را ندهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در  جشن تکلیف دختران مدارس ناحیه یک ساری که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت سراسر نور حضرت زهرا(س) و اظهار خرسندی از برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان، اظهار کرد: این بزرگترین جشن دانش‌آموزان و ولادت دوم آنهاست، زمانی که انسان به سن تکلیف می‌رسد خداوند وجود او را به حساب می‌آورد و باید احکام خدا را بداند و به آن‌ها عمل کند.

جشن تکلیف؛ ولادت دوم انسان

وی افزود: خداوند در سن تکلیف فرزندان به خانواده‌ها می‌گوید من این دانش‌آموزان را سالم تحویل شما می‌دهم، چند سال دیگر اگر خدای ناخواسته از سلامتشان کم شد یا از بین رفت من یقه شما را می‌گیرم، شما باید مواظبت کرده و همینطور سالم تحویل بدهید و نگذارید شیطان در زندگی اینها نفوذ کند.

جشن تکلیف؛ ولادت دوم انسان

حجت الاسلام محمدی لائینی خطاب به جمع دانش آموزان تازه مکلف شده، گفت: خوب درس بخوانید، به حجاب و نماز اول وقت اهمیت بدهید که اگر نماز را جدی بگیرید از همه آسیب‌ها حفظ می‌شوید.

کد خبر 1742195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha