برگزاری جشن تکلیف ۳ هزار دختر مشهدی در مساجد حاشیه شهر

جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی قرارگاه برونسی سپاه از برگزاری جشن تکلیف ۳ هزار دختر مشهدی در مساجد حاشیه شهر خبر داد.

سرتیپ دوم رسول جباری در حاشیه برگزاری مراسم جشن تکلیف دو هزار دختر مشهدی در حرم مطهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که در ایام ولادت حضرت زهرا(س) برای دختران شهر بهشت در نظرگرفته شده  و اکنون در حال اجراست، مراسم جشن تکلیف برای ۲ هزار دختر دانش آموز دختر است که ضمن اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، اولین نماز خود را به جماعت و در حرم مطهر رضوی به امامت تولیت آستان‌قدس رضوی بجا می‌آورند. 

جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی قرارگاه برونسی سپاه  یادآور شد: این دانش آموزان از مدارس دخترانه حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار مشهد میهمان این جشن بودند و هدایایی از جمله چادر نماز به آنها اهدا شد.

جشن تکلیف دوهزار دختر مشهدی

وی با بیان اینکه این برنامه توسط قرارگاه اجتماعی امنیتی برونسی و با همکاری آستان قدس رضوی برگزار شده، افزود: با عنایت به اثربخشی این برنامه ها در ذهن کودکان دهه نودی تلاش خواهیم کرد تا جشن های دیگری نیز به همین سبک در سطح مساجد و مدارس در آینده برگزار شود.

سرتیپ جباری در خصوص اجرای برنامه های مشابه با محوریت مساجد تصریح کرد: از جمله برنامه هایی که در حال آماده سازی بوده و بزودی برگزار خواهد شد مراسم جشن تکلیف برای ۳ هزار دختر دانش آموز دختر از مناطق کم برخوردار شهر است که در مساجد تدارک دیده خواهد شد.  

پایان پیام/

کد خبر 1742225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha