۱۳ طرح ورزشی و ۳۰ خانه ورزش روستایی به مرحله بهره برداری می رسد

به گفته بازرگان، همزمان با دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به زنجان، ۱۰ چمن مصنوعی در سطح استان، استخر شهر صائین قلعه، سالن ورزشی روستای دیزج آباد و کهلا و همچنین تجهیز ۳۰ خانه ورزش روستایی در این سفر افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به زنجان شاهد رشد قابل توجهی نسبت به گذشته در استان خواهیم بود تصریح کرد: استخر شهر صائین قلعه، سالن های ورزشی روستای دیزج آباد و کهلا، ۱۰ چمن مصنوعی در سطح استان و همچنین تجهیز ۳۰ خانه ورزش روستایی در این سفر افتتاح و بهره برداری می شود.

بازرگان اظهار داشت: استخر سرپوشیده شهر صائین قلعه با مساحت ۲۶۰۰ متر مربع از محل اعتبارات ملی، استانی و نفت پس از ۱۵ سال و با تخصیص ۲۲۰۰۰۰ میلیون ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چمن های مصنوعی در ۱۰ روستای بلکه شیر، بجقین، گوندره، غلام ویس، حسام آباد، قشقجه،زرزر، گوگجه ییلاق و سهرورد از توابع شهرستان خدابنده و چمن مصنوعی فوتبال شهر زرین رود افتتاح می شود اظهار داشت: این ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۴۹میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی به شکل روباز و با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین از افتتاح دو سالن ورزشی چند منظوره روستایی در دیزج آباد و کهلا خبرداد و افزود: این سالن های سرپوشیده نیز به ترتیب با ۱۴۴۰ و ۱۵۲۴ متر مربع مساحت و تخصیص ۱۵۰۰۰۰و ۱۷۰۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی پس از ۹ و ۶ سال آماده تحویل به مردم عزیز این روستاهاست و در این سفرافتتاح خواهد شد.

مسئول ارشد ورزش استان از تجهیز ۳۰ خانه ورزش روستایی نیز خبر داد و افزود: تا کنون ۲۷۱ خانه ورزش روستایی در چند سال گذشته افتتاح و در اختیار مردم روستاها قرار گرفته است که آمارآن در سفر دوم ریاست محترم جمهوری به ۳۰۱ خواهد رسید.

کد خبر 1742340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha