زنان جامعه اسلامی باید حضرت زهرا(س) را سر مشق و اسوه خود قرار دهند

انگزیان گفت: حضرت فاطمه الگوی تمام زنان عالم و اسوه حیا و عفت است و دختران و زنان جامعه اسلامی باید ایشان را سر مشق و اسوه خود قرار دهند.

زهرا انگزیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر ،گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام زنان مسلمان است و باید بانوان جامعه این بانوی بزرگ را الگوی خود بدانند همچنین پیامبر (ص) فرمودند: سیده و سرور زنان دو عالم حضرت زهرا (س) است و این موضوع نشان‌دهنده شخصیت و جایگاه ویژه ایشان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری گل یاس در کرمانشاه افزود: همسرداری، خانه‌داری و تربیت اولاد حضرت فاطمه (س) نشان از شخصیت بی‌نظیر ایشان در طول تاریخ بشریت است.

زنان جامعه اسلامی باید حضرت زهرا(س) را سر مشق و اسوه خود قرار دهند

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) بهانه هستی هستند، ایشان در مدت کوتاه عمر خویش هم در نقش همسری و هم در نقش مادری الگو بودند. امام علی (ع) فرمودند: «هرگاه به فاطمه نگاه می‌کردم همه غم‌ها و رنج‌هایم برطرف می‌شد». پیامبر اکرم (ص) نیز به حضرت زهرا (س) سفارش کرده بودند که در همه کارها از همسر خود تبعیت کند و نافرمانی نکند.

انگزیان با اشاره به برنامه های کانون بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) ،تصریح کرد:برگزاری  جشن ولادت حضرت زهرا (س) ، زیارت قبور شهدا به یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ،برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ، آذین بندی مسجد و کانون ،تهیه وتوزیع شیرینی از شاخص ترین برنامه ها در این کانون است.

زنان جامعه اسلامی باید حضرت زهرا(س) را سر مشق و اسوه خود قرار دهند

مدیر کانون فرهنگی هنری گل یاس در کرمانشاه اظهار کرد:حضرت فاطمه الگوی تمام زنان عالم و اسوه حیا و عفت است و دختران و زنان جامعه اسلامی باید ایشان را سر مشق و اسوه خود قرار دهند.فاطمه (س) در تاریخ اسلام از چنان جایگاهی برخوردار است، که پیامبر اعظم (ص) درباره ایشان فرموده‌اند: «فاطمه علیه السلام پاره تن و نور چشم و میوه دل من است».

کد خبر 1742422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha